Tystnad i Vishetens sal

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Johan - 30 september 2009 19:45

Drömmar.


Nattens stränder är så juva.

Natten är ett med mig.

Jag vill så gjärna dela denna känsla med dig.

Varför kan ty inte detta svall av vågor få nå dig.

Vågorna som kommer in till mig där jag går.

Ensam med mörkret och tystnaden.

Endast vågorna spelar en melodi,

en melodi om ensamhet.

Drömmarna vill jag nå på flera sätt.

Men när jonn blund knackar på så hälsar jag honom välkommen.

För då är jag en!

Jag är en med mig, en som bara gör det han vill.

Tänk att drömmen är du, och att jag är mörkret som omfamnar dig i sin vagga.

Att bara var med dig.

Att känna dig nära.

Så känner jag mig varge kväll när jag lägger mig.

Av Johan - 30 september 2009 17:22

  

Hej tycker att ni också ska stödja rosa bandet... Det är fördel för båda parter, de kvinnor som får bröstcanser, får mycket bätre förutsätningar. och fler kvinnor får inte bröstcanser av alvarligare art... Tänk på Kvinnorna, för de är viktiga!!! 

Presentation


Det svåra är inte att resa sig efter en motgång.
Det svåra är att skaka av dess onödiga vikt på dina axlar.

Omröstning

Vad är det som är bäst med Bloggen.
 Teckningarna.
 Bilderna.
 Musiken.
 Mitt liv.
 Dikterna.
 Inget.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Gästboken! ; )

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Favoriter !!


Ovido - Quiz & Flashcards