Tystnad i Vishetens sal

Alla inlägg under april 2010

Av Johan - 5 april 2010 18:13

Ja jag har varit sugen på att åka ut och resa ett längre tag nu!


mina planer är att se världen, skulle så gjärna vilja åka till afrika, vietnam, indien, nya zeeland, australien,sysydamerika, karibien och mycket mera...


saken är den att jag inte har någon att resa med!...

så jag har planer på att dra endå! ut och se världen, ut på et äventyr!


jaja. vi får väl se när och om det blir av någon gång..

Av Johan - 5 april 2010 15:59

  

Denna bild är halvfärdig... men har ingen lust att teckna nu!


så jag lägger upp den så här så får vi se när och om den blir klar:P

tyck gjärna till om bilden :D


ha en bra dag!

Av Johan - 4 april 2010 18:07

  


Äntligen så är våren här!!!


Har städat hela lägenheten idag... samt att jag har städat och gjort i ordning balkongen.


så nu kan man sitta ute i vårsolen och gotta sig!

Härligt härligt :D

så nu hoppas jag att vädret håller i sig!


så nu ska jag ut och sättta mig med en kopp kaffe på balkongen :D


Ha det så himla bra ni alla :D

Presentation


Det svåra är inte att resa sig efter en motgång.
Det svåra är att skaka av dess onödiga vikt på dina axlar.

Omröstning

Vad är det som är bäst med Bloggen.
 Teckningarna.
 Bilderna.
 Musiken.
 Mitt liv.
 Dikterna.
 Inget.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Gästboken! ; )

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Favoriter !!


Ovido - Quiz & Flashcards