Tystnad i Vishetens sal

Alla inlägg den 6 september 2009

?

Av Johan - 6 september 2009 14:42

Hej. Jag orkar inte något mer. Känns som jag är helt ensam i den här världen. Jag orkar inte mer. när ska jag slippa visa det jag inte är. Mitt inre gråter, mitt inre är borta, medans mitt yttre t inte säga dessa saker. Jag orkar inte, jag orkar inte vara ensam något mer. jag mår som en skit, så mycket jag vill göra, så mycket jag måste göra. Men orkar inte. Jag vill se alla lyckliga, lyckliga är dom. Det jag vill, men när ska jag ty någonting förstå.

Kärlek.

Kärleken sätter ty sina sår.

Sår som så djupa kan vara.

Att ty hjärtat slutar slå.

Kärlekens spår är ej lätt att förstå.

Men ändå vi vill  kärlek få.

Så ty den ända väg vi  kan gå.

Korsar ty jävullens å.

Så håll reda på fötterna där du går.

Så inte såren du får.


Presentation


Det svåra är inte att resa sig efter en motgång.
Det svåra är att skaka av dess onödiga vikt på dina axlar.

Omröstning

Vad är det som är bäst med Bloggen.
 Teckningarna.
 Bilderna.
 Musiken.
 Mitt liv.
 Dikterna.
 Inget.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Gästboken! ; )

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Favoriter !!


Ovido - Quiz & Flashcards