Tystnad i Vishetens sal

Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Johan - 29 augusti 2009 22:56

Lycka? 

Ty min vilja är att vara lycklig.

Men ack vad jag inte vill, är rädsla.

Men ty rädsla jag finner utan dig i mitt minne.

Men viljan att se dig lycklig, väger mer än min vilja.

 Är du osäker, är jag vilse.

Är du ledsen.

Så är jag förlorad, i en flod av tårar.

Tanken på din rädsla, bryter mig i bitar.

                 Ty endast din lycka befriar mig från floden och smärtan.

//Johan Hjorth

Av Johan - 29 augusti 2009 14:59

Nu jäklans börjar det bli mycket... sitter å pluggar, men det verkar inte ta slut någon gång...


Jädrans tråkigt att sitta och plugga på en lördag, men ska göras. så ni får gärna skriva något roligt eller vad vet jag..


hur det än är så tänker jag på en annan person som har det jobbigare, och jag vill bara säga att du kommer säkert på vad du vill göra.

Följ bara ditt hjärta!


Ha det ni alla, nu blir det mer plugg för min del.

Presentation


Det svåra är inte att resa sig efter en motgång.
Det svåra är att skaka av dess onödiga vikt på dina axlar.

Omröstning

Vad är det som är bäst med Bloggen.
 Teckningarna.
 Bilderna.
 Musiken.
 Mitt liv.
 Dikterna.
 Inget.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Gästboken! ; )

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Favoriter !!


Ovido - Quiz & Flashcards