Tystnad i Vishetens sal

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Johan - 2 augusti 2009 12:23

Hej. Har fått reda på att jag är född i drakens år och att jag till hör den så kallade "Earth Dragon" och det mesta passade också in på mig, så var kul.


Earth Dragon


Grundläggande egenskaper

Aktiv, trygg, ärlig, turlig, intelligent, beslutsam

Mindre bra egenskaper

Saknar tålamod och tolerans

Draken är attraktiv och älskad men har svårt att bli kär. Draken har stora chanser att lyckas i livet - men också att misslyckas fatalt.

För det mesta lyckas de ändå tack vare sitt goda självförtroende.

Bästa partner

råtta, drake, apa och orm

Sämre partner

hund och oxe

Presentation


Det svåra är inte att resa sig efter en motgång.
Det svåra är att skaka av dess onödiga vikt på dina axlar.

Omröstning

Vad är det som är bäst med Bloggen.
 Teckningarna.
 Bilderna.
 Musiken.
 Mitt liv.
 Dikterna.
 Inget.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Gästboken! ; )

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Favoriter !!


Ovido - Quiz & Flashcards