Tystnad i Vishetens sal

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Johan - 15 oktober 2009 15:27

Hmmm. fan nu är jag bara för less. Jag funderar skarpt på att hoppa av mina studier, jag orkar inte med det här... allt läsande... Denna press man har på axlarna hela tiden... Höskolan med religionen tar kål på mig, man ska läsa hur minga sidor som helst varje vacka, så pluggar jag upp engelska B, och där har jag inte någon bra lärare. Hon skiter fulständigt i att jag är dyslektiker. Inte får man någon extre hjälp för det! Ja ni jag kanske ska gå till baka och jobba igen. Snickra det kan jag i vargefall! Men det här verkar jag inte kunna, För jag tycker att det bara är drygt :( nej ni... Nu skiter jag i plugget! Orkar inte med skiten idag!!!!  

Presentation


Det svåra är inte att resa sig efter en motgång.
Det svåra är att skaka av dess onödiga vikt på dina axlar.

Omröstning

Vad är det som är bäst med Bloggen.
 Teckningarna.
 Bilderna.
 Musiken.
 Mitt liv.
 Dikterna.
 Inget.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästboken! ; )

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Favoriter !!


Ovido - Quiz & Flashcards